Telegram for Java

دانلود تلگرام به منظور جاوا Telegram for Java

پست اختصاصی رویداستار

Telegram یکی از بهترین و پر کاربرترین مسنجر درون دنیـا مـیباشد این مسنجر کارایی های زیـادی پی درون پی دارد شما با استفاده از این اپلیکیشن مـیتوانید گروه  و کانال و به همدیگر پیـام ارسال کنیدو این اپلیکیشن تلگرام بـه شما این امکان را  شما بـه کمک این مسنجر مـی توانید بـه سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را به منظور دیگر دوستانتان از هرکجای دنیـا کـه هستید بفرستید. دانلود تلگرام برای نوکیا جاوا از ویژگی های Telegram for Java مـی توان بـه امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود که تا ۲۰۰ نفر، دانلود تلگرام برای نوکیا جاوا ارسال ساده و سریع فایل ها که تا سقف ۱ گیگابایت، ذخیره فایل های بـه اشتراک بگرارید.

ویژگی های نرم افزار Telegram for Java :

امنیت بیشتر

امکان ارسال عو ویس و تصاویر

امکان بـه صورت گروهی و به صورت هم زمان که تا ۲۰۰ نفر

ذخیره تلگرام جاوا تمام پیـام هارا درون چوشـه ی خود

رابط کاربری آسان و شیک

ارسال و دریـافت پیـام های متنی ، صوتی و تصویری رایگان

ارسال استیکر و شکلک های متنوع

بلاک شماره مزاحمان

و …

قابل توجه دوستان عزیز نسخه سیمبین نرم افزار تلگرام هنوز ساخته نشده ولی شما دوستان مـیتوانید براحتی از نسخه ویندوز آن استفاده نمایید و تلگرام مسنجر را بر روی کامپیوتر و لپ تاپ خود نصب و با دوستانتان کنید.

اما که تا به این لحظه اسمـی از گوشی های سیمبیـان و جاوا نشده هست که بیش از ۹۸ درصد گوشی های سونی اریکسون و نوکیـا را شامل مـی شود .

اما چاره چیست ؟!

خب فکری کـه من مـیکنم اما تست نکردم استفاده از نسخه تحت وب تلگرام هست که درون این نسخه شما با مرورگر گوشیتون وارد آدرس تحت وب تلگرام مـی شوید و ثبت نام را انجام مـی دید ما پیشنـهاد مـیکنیم با مرورگر خود گوشیتون کـه فلش هم پشتیبانی وارد آدرس تلگرام شوید .

آدرس نسخه تحت وب تلگرام : دانلود تلگرام برای نوکیا جاوا https://web.telegram.org

دانلود تلگرام فارسی به منظور کامپیوتر 

. دانلود تلگرام برای نوکیا جاوا




[دانلود تلگرام به منظور جاوا Telegram for Java - سایت روید استار! دانلود تلگرام برای نوکیا جاوا]

نویسنده و منبع: درباره ما | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 15:41:00 +0000